czwartek, 26 września 2013

Pierwsze zajecia 4 .10 .2013


Rozpoczynam nowy etap w moim zyciu czyli II gi rok studiow . Jako ze jestem na studiach zaocznych to rozpoczne go w piatek . Traktuje studia jako przygotowanie do wejscie w dorosle zycie . Pomimo tego ze 18stka juz za mna to studia traktuje bardziej jako rozrywke . Dzieki technikom NLP moj mozg odpoczal , nabral dystansu do pewnych spraw i odziwo chodzac na zajecia dostaje 4 na seji oraz obserwuje ludzi . Ten element jest dla mnie wazny , poniewaz dowiem sie jacy sa ludzie , a i sama czego bede prekursorem zmian . Wiadomo ze charakteru nie da sie zmienic na czym sie przylapalam w tym roku , ale napewno da sie zmienic nastawienie do kazdego dnia. Ten rok bedzie szczegolny , poniewaz rozpoczna mi sie praktyki zawodowe mojego kierunku . Jestem bardzo ciekawa i podekscytowana ale nie mam jeszcze calosciowego planu zajec , byc moze jutro sie pojawi. Mam nadzieje ze i Wy dobrze bawicie sie na studiach . Dla mnie to swietny eksperyment neurolingwistyczny :) Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz