wtorek, 24 września 2013

Sport


Nie od dzis wiadomo , ze sport to zdrowie , ale nie kazdy z nas potrafi to zrozumiec . Osobiscie uwazam ze do sportu trzeba dojrzec . Sport uczy dyscypliny w realizacji w dązeniu do celu i bardzo pomaga w osiaganiu wlasnych sukcesow . Trenuje od poniedziałku do piątku , ale jestem tez czlowiekiem i zdarzaja sie chwile upadku slabosci i po prostu mi sie nie chce , ale jak kazda pasja nie pozwala dlugo na siebie czekac i czuje ze czegos mi brakuje ze to nie to samo . Dzien staje sie inny , nudny , monotonny i humor poszedl w zapomnienie . To juz uzaleznienie ktorego sie nie wstydze . Ktos moze powiedziec ze malo schudlam ze malo cwicze ale ja zawsze umiem sie bronic bo to jest moje to jest cos co nikt mi tego nie odbierze !!. To jak zmienilam sie podczas odchudzania mialo to wplyw na dalsze moje zycie i obecna terazniejszosc . Sport to walka . Walka o zycie i lepsze jutro . Szukanie siebie , szukanie swoich marzen , celow ,pasji . Nigdy nie rozumialam osob ktore sie mecza tylko po to zeby miec swietna sywetke dobrze wygladac ale to nie tylko o to w tym chodzi . Po przez moj blog bede Was zachecac do uprawiania czegokolwiek co jest zwiazane ze sportem . Jaka kolwiek dyscyplina przybliza Was do zrowia , szczescia ale musi byc systematyczna wtedy i tylko wtedy da satysfakcje . Pewnie po przeczytaniu pomyslicie ze to jest jakas filozofia itp .Byc moze , ale to sa moje przemyslenia i mam nadzieje ze komus pomoga! Sport to zdrowie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz