wtorek, 8 października 2013

Certyfikat Języka angielskiego na poziomie B2


Zrodzil sie nowy projekt . Duzo ostatnio myslalam jak dobrze spozytkowac swoj wolny czas i padlo na certyfikat. Oczywiscie na studiach rowniez bede pisac swoj test sprawdzajacy , ale u mnie nie bedzie z tym najmiejszego problemu z racji tego , ze grupa jest slaba , a ja planuje na studiach mgr wyjechac z programu ERASMUS to certyfikat na poziomie B2 bedzie jak znalazl . W dodatku zawsze lubilam uczyc sie jezykow , dlatego moze i kiedys skusze sie na niemiecki :) Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Z jakich podręczników korzystasz? Ja w tym roku także podchodzę do tego egzaminu. Pozdrawiam,
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana pierwsze spotkanie bede miec we wtorek . mam jeszcze swoje notatki z przygotowan do matury co prawda podstawowej ale zawsze cos:)

      Usuń
  2. Powodzenia :) ja fakultet z języka właśnie kończylam uzyskaniem certyfikatu na B2 taki miałam dziwny uczelniany wymóg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia:) jestem ciekawa w jaki sposob bedziesz sie do tego egzaminu przygotowywac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń