środa, 25 września 2013

Dieta!


Nigdy nie bylam systematyczna osoba zawsze chcialam wszystko osiagnac szybko i brakowalo mi motywacji . Dlatego bardzo rzadko siegalam po diety . Uwazalam ze trzymanie sie tych jadlospisow jest nudne i monotonne i moze oczywiscie zniechecic takiego " zapalenca" jak ja :) . Jesli chodzi o mnie nie stosuje zadnych powtarzam ale to zadnych diet . Po prostu jak widze slowo DIETA to jestem w stanie nerwicy i lepiej do mnie nie podchodzic :D . Wedlug mnie dieta = zmiana nawykow zywieniowcyh i nie tylko . Wszyscy z nas mielismy w szkole lub mamy biologie , przyrode , ale jakos ciezko nam sie zabrac do konkretnej roboty . Z osobistych doswiadczen wynika ze to brak wystarczajaco silnej woli powoduje to ze zbaczamy w zla droge . Owszem czasami organizm potrzebuje tych ZLYCH skladnikow dlatego nie warto na samym poczatku rzucac sie na gleboką wode tylko oczywiscie stopniowo eliminowac te produkty ktore nam nie sluza , ale przede wszystkim bardzo wazna jest sila motywacji . Jezeli naprawde chcemy czegos dokonac to po prostu to robimy ! Mozemy ograniczyc ilosc jedzenia ale pamietajmy o tym aby dostarczac organizmowi cennych skladnikow kazdego dnia . Napewno nie przytyjecie , a wasz organizm bedzie tryskal energia :P Tabela zywienia dla przypomnienia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz