środa, 23 października 2013

Bum na Chodakowska:)


Witam:) Chyba nikomu nie musze przedstawiac kim jest Ewa Chodakowska swoja droga gratuluje jej pomyslu na siebie i zaistnienia w show biznesie . Obawiam sie ze niedlugo zabraknie jej stacji TV w ktorej bedzie miala okazje sie pojawic , ale ta kobieta naprawde ma cialo , ktore wiele kobiet jej zazdrosci w tym oczywiscie ja . Od roku intensywnie cwicze , uwielbiam cwiczenia silowe i rowerek stacjonarny . Niedawno zainteresowalam sie tez joga , ktora bardzo mnie odpreza , ale postanowilam i ja skusic sie na ten bum zwiazany z " trenerka wszystkich polek" , a i moze polakow panow tez bo nie tylko kobiety dbaja o swoje cialo:) . Dla scislosci dodam ze interesuja mnie 2 treningi tzw kiler i turbo spalanie :) . Jesli chodzi o pragramy treningowe to wymagaja od nas systematycznosci i duzo czasu musismy rozplanowac sobie dzien zeby pocwiczyc te 45 minut . To w cale nie jest takie latwie i latwe nie bedzie , gdyz do moich obowiazkow dojdzie jeszcze nauka jezyka i praktyki zawodowe , ale stane sie mistrzem organizacji i lekkiego piora :d Informacje ogole o " sloniu " :D wzrost : 172 cm . Tak wiem jestem byk :D waga 64 ,5 kg :( ------> smutas..... Wyzwanie : miesiac z kilerem i turbo :) Jutro sie zmierze i podam wymiary:) Pozdrawiam i zachecam do wspolnego dzialania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz